Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Horde guild on The Maelstrom

HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

Förklarin: agg mot städisarna

Go down 
4 posters
AuthorMessage
sweclone

Number of posts : 3
Registration date : 2008-05-19

Förklarin: agg mot städisarna Empty
PostSubject: Förklarin: agg mot städisarna   Förklarin: agg mot städisarna Icon_minitimeMon May 19, 2008 8:58 pm

Tja...

Tängte jag skulle förklara mitt agg mot städisarna.
Först å främst gäller det ju inte alla så ta inte åt er om ni anser er träffade efter min förklaring.
Allt va bra tills vi körde kara det va ju goa gubbar alli hoppa, curator droppade T4-hands å jag rolade högst och ansog
jivet att jag vann sen kom det till att jag var lägre rank i guilden så jag fick dom inte.
Det stod på deras hemsida att högre rank gå före på dropps som detta å det är ju ok, surt för mig
om inte annat. Lite sne å besviken jivet vis men kk å så började vissa typ hånflina då blev jag jävlit
arg, å när jag börgade ifråga sätta så bad någon mig att hålla käften. Då kunde jag inte hålla mig mer så hej då med dom.

/da clone
Back to top Go down
Cjl

Number of posts : 4

PostSubject: Re: Förklarin: agg mot städisarna   Förklarin: agg mot städisarna Icon_minitimeMon May 19, 2008 9:34 pm

Fan, det är nog inget större gnäll om det. Vi glömmer beefen och siktar framåt!
Nytt gille, nya drops, nya tag Very Happy
Back to top Go down
Shockz
Guild master
Guild master
Shockz

Number of posts : 149
Registration date : 2007-11-23

PostSubject: Re: Förklarin: agg mot städisarna   Förklarin: agg mot städisarna Icon_minitimeTue May 20, 2008 10:09 am

Tack för förklaringen, då vet vi. Och ingen ska be någon att hålla käften när någon försöker komma till en poäng i denna guild, så det kan du vara lugn för.
Back to top Go down
sweclone

Number of posts : 3

PostSubject: Re: Förklarin: agg mot städisarna   Förklarin: agg mot städisarna Icon_minitimeWed May 21, 2008 5:43 pm

gött mos
Back to top Go down
Zeawer

Zeawer

Number of posts : 66
Registration date : 2007-11-23

PostSubject: Re: Förklarin: agg mot städisarna   Förklarin: agg mot städisarna Icon_minitimeThu May 22, 2008 7:43 am

Aja jag får väll vara den negativa kritikern! Tycker att det var lamt av dej ifall det var mot reglerna Razz

But I dont care ^^ Jag var ju inte me så Wink Då skulle JAG rolla högst , även ifall jag inte behöver det!
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Förklarin: agg mot städisarna   Förklarin: agg mot städisarna Icon_minitime

Back to top Go down

Förklarin: agg mot städisarna
Back to top 
Page 1 of 1